مزایا و معایب خرید جک S5 فیس لیفت
راهنمای خرید و فروش خودرو

مزایا و معایب خرید جک S5 فیس لیفت

3 سال پیش 67+

در این مقاله قصد داریم به بیان مزایا و معایب خرید جک S5 فیس لیفت، محصول جدید کرمان موتور بپردازیم و تفاوت های آن را با نسخه قدیمی تر جک بررسی کنیم.

ویرایش و تکمیل اطلاعات

جک S5 یکی از پرفروش ترین خودروهای چینی بازار ایران در کلاس خودروی کراس اوور می‌باشد که تولید آن از سال 1393 توسط کرمان موتور آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد. این خودرو در ابتدا با بهره گیری از گیربکس دنده ای به خریداران جک عرضه می‌شد ولی پس از مدتی با توجه به تغییر سلیقه مشتریان و در بازار رقابتی با سایر خودروهای موجود در بازار ایران، نسخه اتوماتیک جک S5 با امکاناتی گسترده‌تر و گیربکس شش سرعته دو کلاچه، تولید و به بازار عرضه شد.


حال در شرایطی که جک S5 با پیشرانه دو لیتری توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک همچنان روی خط تولید کرمان موتور قرار دارد و عرضه نسخه دنده‌ای جک از مدت‌ها پیش متوقف شده است، نسخه فیس لیفت جک S5 نیز که شباهت بسیار زیادی با مدل اولیه دارد به بازار عرضه شده است. حقیقت آن است که در جک S5 جدید شاهد تغییرات گسترده و قابل عرضی نیستیم و گویا طراحان جک از خودروی سابق خود رضایت کافی را داشته اند و در نسخه جدید دست به تغییرات گسترده ای نزده اند! در ادامه به بررسی مزایا و معایب خرید جک S5 فیس لیفت می‌پردازیم و این خودروی کراس اوور چینی را با رقبای هم رده اش در بازار خودرو ایران مقایسه می‌کنیم.

مشخصات فنی جک S5 فیس لیفت

شاید بتوان گفت که یکی از مهم‌ترین تغییرات جک S5 در نسخه فیس لیفت این خودرو نسبت به نسخه قدیمی تر آن، که یکی از مزایای خرید جک S5 جدید نیز برشمرده می‌شود ، بهبود عملکرد فنی این خودرو در نسخه جدیدتر است. جایی که پیشرانه این کراس اوور چینی از 2 لیتر به 1.5 لیتر کاهش حجم داشته است! این پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ به سامانه تزریق سوخت مستقیم یا GDI مجهز است که توان تولید 174 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن متر گشتاور را دارد که میتواند از طریق گیربکس شش دنده اتوماتیک دو کلاچه آن را چرخ های جلو ارسال کند. علیرغم کاهش حجم موتور در S5 فیس لیفت، این خودرو از لحاظ موتوری عملکرد بهتری داشته و شتاب آن نیز افزایش یافته است. حداکثر سرعت جک S5 فیس لیفت جدید، 190 کیلومتر بر ساعت برآورد شده است و میانگین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد بود.

مشخصات فنی جک S5 فیس لیفت
 حجم موتور                                     1499
 استاندارد آلایندگی  یورو 5
 حداکثر قدرت  171 اسب بخار
 حداکثر گشتاور  251 نیوتن متر
 جعبه دنده  شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT
 سیستم فرمان  چرخ دنده شانه ای
 سیستم ترمز  جلو و عقب دیسکی
 سیستم تعلیق  جلو: مک فرسون فنر پیچشی مستقل
عقب: فنر پیچشی چند اتصاله نیمه مستقل
 حجم مخزن سوخت                55 لیتر
 حداکثر سرعت  190 کیلومتر بر ساعت
 طول خودرو  4475 میلی متر
 عرض خودرو  1840 میلی متر
 ارتفاع خودرو  1680 میلی متر
 فاصله دو محور  2645 میلی متر
 وزن خودرو  1505 کیلوگرم

امکانات رفاهی و آپشن‌های جک S5 فیس لیفت

متاسفانه در نسخه جدید جک S5 خبری از آپشن های مورد انتظار اکثر خریداران و رقابت جک با خودروهای به روزتر در بازار خودرو نیست. جک در نسخه فیس لیفت S5 تنها به اضافه کردن کروز کنترل و چراغ های روشنایی روز یا همان دی‌لایت بسنده کرده است که هرچند جای خالی آنها کاملا در این خودرو حس می‌شد و حضورشان را باید به فال نیک گرفت ولی چنین آپشن هایی برای خودرویی به روز، اصلا کافی به نظر نمی‌رسد. بنابرین برای ما و بسیاری از خریدارن خودروی چینی کرمان موتور، این سوال از طراحان جک همچنان باقی است که چرا ویژگی هایی مانند اتوهلد، نسل جدید فناوری چراغ ها و… در نسخه فیس لیفت این خودرو دیده نمی شود؟!

امکانات رفاهی و آپشن‌های جک S5 فیس لیفت
 سانروف
 آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن
 آینه های جانبی تاشونده برقی
 روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو
 چراغ های مه شکن جلو و عقب
 چراغ های عقب LED
 تنظیم ارتفاع نور چراغهای جلو
 چراغ راهنما روی آینه
 دارای تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر
 کامپیوتر سفری
 صندلی چرمی
 پوشش چرمی فرمان
 تنظیم ارتفاع صندلی راننده
 تنظیم برقی صندلی راننده
 مموری صندلی راننده
 گرمکن صندلی جلو
 قفل ایمنی کودک
 مجهز به سیستم ISOFIX
 سیستم ضد سرقت
 سیستم ترمز ضد قفل ABS
 سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی HBA
 سیستم توزیع الکترونیکی نیروهای ترمز EBD
 سیستم پایداری الکترونیکی ESC
 سیستم ورود بدون کلید
 کروز کنترل
 سیستم کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC 
 سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC
 ترمز پارک برقی EPB
 کیسه هوا راننده و سرنشین جلو + کیسه هوای جانبی جلو ( چهار عدد )
 سیستم پایش میزان باد تایرها TPMS
 فرمان برقی + SERVOMOTOR
 قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در دو جهت
 تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه در ردیف جلو
 سنسور پارک جلو و عقب
 دوربین دنده عقب
 سیستم پخش MP5 با ورودی USB, IPOD , AUX
 بلوتوث و GPS
 دارای شش بلندگو
 کلیدهای مولتی مدیا روی فرمان
 آنتن شیشه ای
 کنسول جلو
 زیر آرنجی صندلی های ردیف عقب
 چراغهای جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل
 سنسور باران
 شیشه های جلو و عقب برقی 
 گرمکن شیشه جلو
 چراغ روشنایی در روز DRL
 استارت دکمه ای

بخش ایمنی جک S5 فیس لیفت

همانطور که پیش‌تر گفتیم جک S5 جدید از لحاظ ساختار بدنه تفاوت چندانی با نسخه پیشین ندارد. بنابرین همانند جک S5 که موفق به دریافت 5 ستاره از موسسه ایمنی سنجی C-NCAP چین شده است ، نسخه فیس لیفت جک نیز امنیت قابل قبولی دارد و ایمنی خودرو در وضعیت خوبی به سر می‌برد.
از جمله امکانات و تجهیزات ایمنی جک S5 فیس لیفت، میتوان به چهار عدد کیسه‌هوا به علاوه پشت‌سری فعال ، کمربند ایمنی پیش‌کشنده، سیستم‌های ترمز ضدقفل ABS، توزیع نیروی ترمزEBD و ترمز کمکی به‌علاوه سامانه‌های کنترل پایداری و هرزگردی اشاره کرد.

رقبای جک S5 فیس لیفت در بازار خودرو ایران

جک S5 فیس لیفت با توجه به مشخصات فنی و بازه قیمتی اعلام شده اش توسط کرمان موتور، باید در بازار خودروی ایران با خودروهای چینی پرطرفدار دیگری مثل چری تیگو 7 و ام وی ام X55 مدیران خودرو و دیگنیتی پرایم گروه بهمن خودرو به رقابت بپردازد. نقطه ضعف اصلی جک S5 فیس لیفت در مقابل سه رقیب یاد شده، کمبود امکانات رفاهی و ظاهر قدیمی‌تر آن است. البته شاید بتوان گفت که جک S5 جدید از نظر قوای فنی حرف های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

طراحی ظاهری جک S5 فیس لیفت

تنها تفاوت ظاهری جک S5 فیس لیفت با نسخه قدیمی تر این خودرو، در جلوپنجره آن است که به صورت مشکی طراحی شده است و خشونت بیشتری به نمای جلوی جک بخشیده است. چراغ های اصلی در این نسخه تغییری نداشته اند ولی چراغ های مه شکن تغییر کرده اند. نمای جانبی و نمای عقب جک S5 نیز نسبت به نسخه اصلی جک اس 5 ، بدون تغییر مانده است.
طراحی فضای داخلی کابین جک S5 فیس‌لیفت هم نسبت به نسخه اصلی تغییری نداشته است و کابین ارگونومیک و تیره رنگ جک ما و اکثر بینندگان را به یاد محصولات نسل پیشین هیوندای خواهد انداخت. از نظر کارشناسان تندایران این حجم از عدم تغییر و پیشرفت در طراحی خودرو ، یکی از معایب جک S5 فیس لیفت محسوب می‌شود.

قیمت جک S5 فیس لیفت

قیمت جک S5 فیس لیفت توسط کرمان موتور 750 میلیون تومان اعلام شده است و بد نیست بدانید که این افزایش قیمت خودرو نشات گرفته از تغییر پیشرانه دو لیتری توربو شارژ جک، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با پاشش سوخت مستقیم ، تغییر شکل ظاهری سپر ، جلوپنجره و مه شکن جلو ، تغییر رنگ تریم داخلی جک ، اضافه شدن کروز کنترل به آپشن های خودرو به صورت استاندارد و همچنین اضافه شدن چراغ روشنایی روز اشاره کرد.

جمعبندی و کلام آخر

از نظر کارشناسان خودرو تندایران، جک S5 فیس‌لیفت جدید، با طراحی ظاهری قدیمی و نه چندان دلچسب در بازار فعلی خودروی ایران، حتی توان رقابت با محصولات مدرن چینی را هم ندارد! مخصوصا اینکه از نظر قیمتی هم، باید با محصولات به روزتری مانند دیگنیتی بهمن موتور که کراس اووری کوپه و مدرن و جذاب به حساب می‌آید رقابت کند!

نظر شما درباره جک S5 فیس لیفت چیست؟ آیا تجربه رانندگی با این کراس اوور چینی را داشته اید؟ نقاط قوت و ضعف جک را در کدام قسمت ها میبینید؟ حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر این مقاله برایتان مفید بوده است پیشنهاد میکنیم مقالات زیر را هم مطالعه بفرمایید:

مزایا و معایب خرید دانگ فنگ دیگنیتی

اقتصادی ترین خودروهای بازار ایران

6 دلیل برای اینکه چری تیگو 7 نخرید

5 دلیل برای اینکه جک S3 نخرید

با 700 میلیون چه ماشینی بخریم؟

نظرات کاربران

وحید (3 ماه پیش)

1 0

بنده هم ۱ماهه خریداری کردم، شتاب عالی، یعنی اگر بذارید روی حالت دستی و گازو تخته کنید قشنگ متوجه میشید جلوی ماشین میاد بالا، بادنده۵ راحت ۱۴۰تا۱۵۰ پرمیکنه،طوری که دور موتور به۴۰۰۰ نرسیده توی حالت اتومات دنده مرده زیاد میده کابین بی سروصدا، زیرپاشم به نسبت شاسی بودن خیلی خشک نیس مصرفش میکن ۸تا۹، ولی ما از۱۰.۵ پایین تر نمیاد، نمایندگی میگه بخاطر بیکیفیت بودن نوع بنزین ماست

پاسخ
هادی بیاتی (4 ماه پیش)

0 0

آقا ثبت نام نکنید بیچاره میشید 6 ماه ثبت نام کردم قرار بوده 90 روزه بدن هنوز تحویل ندادن دو ماه قبل فاکتور شده و برگ سبز و مدارک اومده ولی ماشین رو تحویل نمیدن جریمه تاخیر هم به بهانه فاکتور شدن تو موعد میخوان ندن ولی من رفتم دادگستری شکایت کردم از حلقومشون میکشم بیرون

پاسخ
مصطفی (8 ماه پیش)

0 0

سلام رو صفحه کیلومتر ارور باد لاستیک خاموش روشن میشه چی کار کنم جک ۵ نیوفیس

پاسخ
مصطفی (8 ماه پیش)

1 0

باد لاستیک رو ۲.۵ بار هم زدم باز هم خاموش روشن میشه

پاسخ
رضا (6 ماه پیش) پاسخ به مصطفی

0 1

باد زیاد باشه هم روشن میشه من باد رو کم کردم درست شد

پاسخ
حمید (8 ماه پیش)

3 4

سلام من یه S5 ثبت نام کردم . الان که مقاله ها را در مورد موتور TDGI میخونم متوجه شدم به بنزین اکتان پایین خیلی حساسه و باعث خرابی سریع میشه با خرجهای خیلی بالا . بنزین های ایران هم که افتضاحه حتی سوپرش البته اگه پیدا بشه . حالا راه حل چیه ؟

پاسخ
رزمنده (8 ماه پیش)

1 0

باسلام من جک نیوفیس ۲۴تیرامسال تحویل گرفتم.چرخ جلوسمت راننده دودسفیدمیده بردم نمایندگی گفتندمشکلی نداره.وقسمت پرژکتورجلویی قسمتش مستطیلی هست آن روشن نمیشی.بایدببرم تعمیرگاه مرگزی تهران.برای اولین باررفتم نمایندگی آقای ابراهیمی کرج خلج آبادخداشاهدی رفتارپرسلنشان عالی بودعالی کیف کردم ازرفتارشان هیچ نسبتی هم بامن ندارند

پاسخ
مهران (8 ماه پیش)

1 0

خوب بالاخره دود سفید برای بود

پاسخ
مصطفی (8 ماه پیش)

0 0

چراغهای دیلایت ماشین چه طوری روشن میشن ؟ مگه اتومات روشن نمیشن؟

پاسخ
مجید (8 ماه پیش)

5 0

باید حتما چراغ روی حالت اتومات باشه، گیربکس در حالت پارک نباشه و کمریند هم بسته باشه تا دیلایت روشن بشه. خیلی مسخره است. اگه پیاده شی از ماشین دیلایت خاموش میشه. حتما باید یک نفر از بیرون به شما تاییدیه بده که روشن شده. ضمن اینکه چراغ ماشین باید همیشه روی اتومات باشه و چون سنسورش خیلی حساسه تا بری توی سایه چراغا روشن میشن. واقعا آزار دهنده است.

پاسخ
مصطفی (8 ماه پیش) پاسخ به مجید

0 0

ممنون امتحان میکنم

پاسخ
مصطفی (8 ماه پیش) پاسخ به مجید

1 1

صندلی ماشین وقتی خاموش میکنی میره عقب ؟ و وقتی روشن میکنی میاد سر جاش ؟ طبیعی دیگه

پاسخ
مصطفی (8 ماه پیش) پاسخ به مجید

0 0

آقا ما کفپوش سه بعدی یا متناسب با s5 نیوفیس کجا پیدا کنیم سفارش بدیم ؟ اینترنتی

پاسخ
مجید (8 ماه پیش) پاسخ به مصطفی

0 0

بله طبیعیه.

پاسخ
محمد بشروی (8 ماه پیش) پاسخ به مصطفی

5 4

چون رفتارت با ماشین خوب بوده جایزه میده اکر تند بری دیگه عقب جلو‌ نمیره این جزو امکانات هوشمند ماشین هست و امکانات خودران مثلا اکر بد ترمز بگیری دفعه بعد کامل صندلی رو عقب می کشه تا راننده جدید بشینه این امکانات روی ماشین های جدید هست

پاسخ
مصطفی (8 ماه پیش) پاسخ به محمد بشروی

2 2

نمک

پاسخ
غلامی (8 ماه پیش) پاسخ به مصطفی

1 0

نه.تنظیم کنید و یکی از دگمه های ۱یا۲یا۳ را فشار دهید صندلی برای شما تنصیم میشه

پاسخ
امیر (8 ماه پیش)

1 0

سلام تو حرکت روشن میشه

پاسخ
Khaloo (8 ماه پیش)

0 0

https://t.me/pSSVkX13nzAzMTA8

پاسخ
مجید (9 ماه پیش)

9 0

سلام بنده حدود یکسال هست این ماشین رو دارم و ماشین خوبی هست ایرادات شایع این ماشین که خیلی اذیت میکنه سنسور نورش هست - کیفیت پایین رنگ - کمی مصرف سوخت که ماشین توربوشارژ مصرف سوخت بستگس به رانندگی شخص داره. البته بنده با سرعت رانندگی میکنم. شتاب بسیار عالی و قدرت خوب و نرم بودن خودرو و خدمات خوب خودرو در این یکسال که خودرو رو دارم. راضی هستم .از ماشین ای ایرانی خیلی خیلی بهتر هست. بنده اول می خواستم فیدلیتی بگیرم رفتم تست درایو بهمن موتور خودرو اصلا شتاب نداره و تقه بسیار گیربکس داشت بعد منصرف شدم و بین هایما و جک اس5 ، جک رو انتخاب کردم خداروشکر خیلی راضیم.

پاسخ
حسین (1 سال پیش)

18 1

سلام دوستان، من ۶ماهه نیوفیس دارم، چون ممکنه نظرات ما در انتخاب بعضی افراد اثر بذاره بی تعصب میگم: ۳ماه تاخیر در تحویل- مصرف ترکیبی حدود ۹ تا ۹.۵ و به مرور در حال کاهش هست، شتاب عالی مثل موشک- اتومات چراغ حساسه و توی سایه هم چراغها روشن میشه - دنده عقب کمی سنگینه - فضای داخلی خیلی خوبه - آپشن هاش نسبت به خودروهای مشابه چینی کمتره - توی جاده های کوهستانی باهاش رفتم موتور خیلی قوی است- نسبت به ابعاد خودرو خیلی جادار است. در مجموع اگه ظاهر خودرو اولویت اول شما نیست ماشین کاملا قابل قبولی است.

پاسخ
یخیی (1 سال پیش)

1 2

سلام من تازه یه اس فایو نیو فیس خریدم چراغهای دیلایت ماشین من روشن نمیشن مگر نباید اتومات با روشن شدن ماشین روشن بشن آیا دکمه خاصی داره واسه روشن شدنشون؟

پاسخ
علیرضا (1 سال پیش)

1 0

به نمایندگی نشون بده

پاسخ
مهدي صالحي (1 سال پیش)

2 0

باسلام سنسور نور اين خودرو خيلي خيلي حساس هست تو سايه چراغ ها رو روشن ميكنه و ديلايت خاموش ميشه خيلي راحت سوكتش رو از روي داشبورد قطع كنيد مشكل حل ميشه و چراغ ها هم مدام روشن خاموش نميشن تو روز

پاسخ
یحیی (1 سال پیش) پاسخ به مهدي صالحي

2 0

ممنون از پاسختون آیا با قطع این سنسور, سنسور دما غیر فعال نمیشه؟

پاسخ
مهدي صالحي (1 سال پیش) پاسخ به یحیی

3 1

نه اصلا ربطي به دما نداره اون سنسور فقط مال تشخيص نور هست كه با قطعش وقتي دست راهنما رو ميزاريد رو حالت اتوماتيك كلا چراغ ها خاموش ميشه ديگه بصورت دستي روشن ميشن خيلي بهتر هست

پاسخ
محسن (1 سال پیش)

1 0

مشکلی نداره باید دنده تو حالت D و دستی پایین باشه روشن میشه

پاسخ
نوید (9 ماه پیش)

0 0

در حالت دنده p و n دیلایت خاموش می شود

پاسخ
mohamad jafar (9 ماه پیش)

0 0

وقتی از پارک خارج میشی و راه میفتی روشن میشن

پاسخ
مجید (8 ماه پیش) پاسخ به مهدي صالحي

0 0

آیا این کار دیلایت را غیر فعال نمی کنه؟ ضمنا این سنسور کجای داشبورد هست بیشتر راهنمایی کنید. ممنون

پاسخ
رضا (4 ماه پیش)

1 0

باید حالت چراغها ی جلو را روی حالت اتومات قرار بدهید کمربند را ببندید روشن میشه

پاسخ
رضا (1 سال پیش)

10 1

بنده هر دو مدل رو داشتم در مدل جدید شیشه ها دودی نیست و لاستیکها ایرانی شده بغر این دو مورد در تمام موارد از مدل قبلی سرتره مصرف متوسط و با رانندگی نرمال 8.5 هست بنده قبلا مزدا نیو هم داشتم مصرف جک نیو حتی از مزدا هم کمتره مخصوصا در شهردر بحث شتاب این ماشین نه تنها با جک 2000 بلکه با هیچ ماشینی تو این رنج قابل مقایسه نیست و شتاب بسیار عالی داره مخصوصا وقتی ظرفیت ماشین پر نباشه گریبکس از مدل 2000 کمی باهوشتره و دنده بهتر تعویض میشه در خصوص تقه گریبکس در دور پایین باید بدونید که این صدا بعد 10هزار کارکرد بسیار کمتر میشه ولی رفع نمیشه و این خاصیت دوکلاچه هست و عیب محسوب نمیشه بنده حتی کپچر سوار شدم تقه های اون از این بیشتره یه مورد دیگه چراغها هست که دکمه خاموش نداره و اتوماته و زیر هر پل روشن میشه و خیلی جالب نیست در کل نسبت به قیمت اگه ظاهر جدید خودرو های جدید رو فاکتور بگیریم از همه سرتره البته این فیس قدیمی یه خوبی داره چون تیراژ این خودرو بالاست و در بحث خدمات از بقه بهتره

پاسخ
مهران (1 سال پیش)

6 1

سلام دوست عزیز. برای خارج کردن چراغ ها از حالت اتوماتیک دسته راهنما را یک درجه به بالا بچرخانید.

پاسخ
مهدي صالحي (1 سال پیش)

0 1

سلام سوكت زير سنسور نور كه وسط داشبور هست در بياريد ديگه چراغ ها تو روز روشن نميشن

پاسخ
مجید (8 ماه پیش) پاسخ به مهران

1 0

در این حالت چراغ کوچیکها همیشه روشن میمونن

پاسخ
مجید (6 ماه پیش) پاسخ به مهران

2 0

اگه از حالت اتومات خارج کنیم چراغهای کوچک روشن میشن. کلا چراغهاش روی اعصابن. کلا دسته چراغ 3 حالت داره. اول روی اتوماته که توی سایه روشن میشه و رو مخه. حالت دوم خاموش هست که توی این حالت چراغهای کوچیک روشن میمونن و حالت سوم هم که حالت روشن هست که کل چراغها روشن میشن. کلا خیلی داره اذیت میکنه. نمایندگی هم راهکاری براش نداشت. یکی از دوستان در پستهای قبلی گفته بود سنسور نور را از روی داشبورد قطع کرده و درست شده. هرچی گشتم روی داشبورد پیدا نکردم. اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه. ممنون

پاسخ
علیرضا (1 سال پیش)

4 14

من جک اس ۵ دارم. از یک چیز این ماشین کاملا ناراضی هستم. بوق سرعت. که هیچ راهی براش پیدا نکردم. شرکت هم راهی پیشنهاد نداده. چرا باید وقتی سرعت از ۱۲۰ بیشتر میشه اون صدای بوق گوش‌خراش رو به صورت ممتد گوش کنم؟؟؟؟؟؟؟ خب چرا اصلا واسه این ماشین، سرعت بیشتر از ۱۲۰ در نظر گرفته شده وقتی قراره راننده آزار ببینه؟؟؟ یک بار بوق اخطار کافی بود. نه اینکه ممتد بوق بزنه. در جاده واقعا آزاردهنده هست. خریدش رو اصلا توصیه نمی‌کنم. بخصوص اگر مسیر خارج شهری میرید.

پاسخ
بهرام (2 سال پیش)

2 6

سلام دوستان کسی میدونه تقه دوز پایین بین دنده ۱.۲.۳ چیه تو دور بالا اینطور نیست..

پاسخ
مجید (6 ماه پیش)

0 0

من بردم نمایندگی گیربکس رو ریمپ کرد درست شد.

پاسخ
فرزاد رحمانی نیا (2 سال پیش)

4 30

سلام.ماشین نیوفیس رو دو روزه خریدم همین الان تو خیابان قفل کرد و در عین روشن بودن، حرکت نمی کنه و با جرثقیل می خواهیم ببریم نمایندگی گیربکس رو تعمیر کنه واقعا موندم و نگرانم؟

پاسخ
محمد (1 سال پیش)

1 10

سلام بنده هم جکs5 نیوفیس مدل 1401 ازنمایندگی تحویل گرفتم یک هفته بعددرحال رانندگی بودم دیدم زیرپاحالت لرزش داره اتاق هم لرزش داشت بعدچراغ چک روشن شد زنگ زدم نمایندگی یدک کش نداشتندمجبورشدم خودم یدک کش بگیرم بعداز چندساعت معطلی خلاصه ماشین رواوردیم نمایندگی بعداز3روزپذیرشش کردن بعداز یک هفته گفتن ماشین 2کارمیکنه بایدسرسیلندربازشه گفتم ماشینی که 300کیلومترکارکرده بایدسرسیلندربازشه گفتن بله شمع ماشین ذوب شده افتاده توسیلندرگفتم ماشین رونمی خوام تحویل 30 رو کاری بوده بعداز 4ماه دادن حالاکه دادن یک هفته کارکرده میخواهندتعمیرکنندخلاصه بعداز یک هفته رضایت دادیم با کنندکه 3روزه تحویل بدن یک هفته اچارنداشتند یک هفته گفتندواشرسرسیلندندارن خلاصه سرتون روبدردنیارم الان نزدیک 2ماهه که امروزصبح میکنندلطفأراهنمایی کنیدکه چکارکنم کجابایدشکایت کنم دیگه کلافه شدم

پاسخ
محمد (1 سال پیش)

1 8

سلام بنده هم جکs5 نیوفیس مدل 1401 ازنمایندگی تحویل گرفتم یک هفته بعددرحال رانندگی بودم دیدم زیرپاحالت لرزش داره اتاق هم لرزش داشت بعدچراغ چک روشن شد زنگ زدم نمایندگی یدک کش نداشتندمجبورشدم خودم یدک کش بگیرم بعداز چندساعت معطلی خلاصه ماشین رواوردیم نمایندگی بعداز3روزپذیرشش کردن بعداز یک هفته گفتن ماشین 2کارمیکنه بایدسرسیلندربازشه گفتم ماشینی که 300کیلومترکارکرده بایدسرسیلندربازشه گفتن بله شمع ماشین ذوب شده افتاده توسیلندرگفتم ماشین رونمی خوام تحویل 30 رو کاری بوده بعداز 4ماه دادن حالاکه دادن یک هفته کارکرده میخواهندتعمیرکنندخلاصه بعداز یک هفته رضایت دادیم با کنندکه 3روزه تحویل بدن یک هفته اچارنداشتند یک هفته گفتندواشرسرسیلندندارن خلاصه سرتون روبدردنیارم الان نزدیک 2ماهه که امروزصبح میکنندلطفأراهنمایی کنیدکه چکارکنم کجابایدشکایت کنم دیگه کلافه شدم

پاسخ
پیمان (8 ماه پیش)

2 1

حالا تو این گیر ودار اومدی این سایتو پیدا کردی و متن توشتی

پاسخ
روح اله (8 ماه پیش) پاسخ به محمد

1 0

حالا چرا دوبار ارسال کردی

پاسخ
مسعود (2 سال پیش)

5 21

بنده که قبلا جک اس ۵ اتومات ۲۰۰۰ داشتم . چون از وضعیت عمومی آن به جز مصرف بنزین رضایت داشتم . مبادرت به خرید اس ۵ جدید gdi کردم به این امید که خودرو جدید مصرف کمتر و شتاب بیشتر دارد . اما متاسفانه مصرف جک جدید 20 تا 25 درصد بیشتر از جک اس ۵ اتومات است به نحوی با کارکرد حدود ۴۰۰۰ کیلومتر شاهد 15 تا 16 لیتر مصرف در 100 کیلومتر هستم . هرچه پیگیری هم می کنم می گویند فعلا باید تا ده هزار کیلومتر کار کند تا شرایط آن عادی شود .کسی به فریاد نمی رسد

پاسخ
رضا (2 سال پیش)

24 1

خودرو شما مشکل داره مصرف با رانندگی نرمال متوسط 8.5 هست ضمن اینکه شتاب بسیار عالی داره و تو رنج خودش بی رقیبه

پاسخ
مسعود (2 سال پیش) پاسخ به رضا

1 1

چه مشکلی به نظر شما دارد

پاسخ
راستین (2 سال پیش)

6 22

آقا حتی نیوش هم همون جوری بعد تره بهتر نیست قدیم مصرف سوخت حدود ۱۲۰میسوزوند ما الام پر میکنم ۲۵۰ تا ما رو راه نمی‌بره S5توروبو جی دی ای گیربکس و لوازم رفاهی خیلی خیلی بدردنخوره گیربکسش تو دنده عقب انقدر زور میزنه انگار سواری پاترول هستی که کمکش رک سنگین کردی د داری با دنده یک کوه رو بالا پیری سنسور جلو وعقب هم که ما دنده عقب از پارکینگ در اومدیم دور زدیم بعد تازه روشن شده مانیتور که داخل هفته اول سوخت دوربین و ایناهم که اصلا انگار دوربین نداری

پاسخ
راستین (2 سال پیش)

0 18

آقا حتی نیوش هم همون جوری بعد تره بهتر نیست قدیم مصرف سوخت حدود ۱۲۰میسوزوند ما الام پر میکنم ۲۵۰ تا ما رو راه نمی‌بره S5توروبو جی دی ای گیربکس و لوازم رفاهی خیلی خیلی بدردنخوره گیربکسش تو دنده عقب انقدر زور میزنه انگار سواری پاترول هستی که کمکش رک سنگین کردی د داری با دنده یک کوه رو بالا پیری سنسور جلو وعقب هم که ما دنده عقب از پارکینگ در اومدیم دور زدیم بعد تازه روشن شده مانیتور که داخل هفته اول سوخت دوربین و ایناهم که اصلا انگار دوربین نداری

پاسخ
راستین (2 سال پیش)

0 19

آقا حتی نیوش هم همون جوری بعد تره بهتر نیست قدیم مصرف سوخت حدود ۱۲۰میسوزوند ما الام پر میکنم ۲۵۰ تا ما رو راه نمی‌بره S5توروبو جی دی ای گیربکس و لوازم رفاهی خیلی خیلی بدردنخوره گیربکسش تو دنده عقب انقدر زور میزنه انگار سواری پاترول هستی که کمکش رک سنگین کردی د داری با دنده یک کوه رو بالا پیری سنسور جلو وعقب هم که ما دنده عقب از پارکینگ در اومدیم دور زدیم بعد تازه روشن شده مانیتور که داخل هفته اول سوخت دوربین و ایناهم که اصلا انگار دوربین نداری

پاسخ
راستین (2 سال پیش)

0 16

آقا حتی نیوش هم همون جوری بعد تره بهتر نیست قدیم مصرف سوخت حدود ۱۲۰میسوزوند ما الام پر میکنم ۲۵۰ تا ما رو راه نمی‌بره S5توروبو جی دی ای گیربکس و لوازم رفاهی خیلی خیلی بدردنخوره گیربکسش تو دنده عقب انقدر زور میزنه انگار سواری پاترول هستی که کمکش رک سنگین کردی د داری با دنده یک کوه رو بالا پیری سنسور جلو وعقب هم که ما دنده عقب از پارکینگ در اومدیم دور زدیم بعد تازه روشن شده مانیتور که داخل هفته اول سوخت دوربین و ایناهم که اصلا انگار دوربین نداری

پاسخ
شهاب تیموری (2 سال پیش)

6 2

سلام درسته موتور تا آب بندی نشه مصرف بالاست. رینگ و پیستون ....لقی کمی داره و بعد از آب بندی روان می شه

پاسخ
Ali (2 سال پیش)

17 2

من ۹ماه دارم مصرفش با نوشهر صدی۱۰ زده وشتابش از ۲۰۰۰قبلی که داشتم بیشتره

پاسخ
Ali (2 سال پیش)

9 1

من ۹ماه دارم مصرفش با نوشهر صدی۱۰ زده وشتابش از ۲۰۰۰قبلی که داشتم بیشتره

پاسخ
Ali (2 سال پیش)

8 1

من ۹ماه دارم مصرفش با نوشهر صدی۱۰ زده وشتابش از ۲۰۰۰قبلی که داشتم بیشتره

پاسخ
مهدي صالحي (1 سال پیش) پاسخ به راستین

10 1

سلام تعجب ميكنم از شما اينجوري هست من ٦ ماه تحويل گرفتم ٥ هزار كيلومتر هم رفتم مصرفش از همون اول تو جاده ٨ تا ٨/٥ تو شهر حداكثر ١٠ بيشتر نشده، شتاب و قدرت عالي داره من قبلا سراتو داشتم باور كنيد الان از جك راضي تر هستم ، اگر داومش هم خوب باشه در بلند مدت

پاسخ
حامد (1 سال پیش) پاسخ به مهدي صالحي

2 18

دوست عزیز آخه چرا حرف مفد میزنی جک کجا و سراتو کجااااااا با این حرفت یکیرو گمراه میکنی بعد مدیونش میشی سراتو یه لاستیکش به جک میارزه

پاسخ
مهدي صالحي (1 سال پیش) پاسخ به حامد

20 0

وقتي خودم ٤ سال سوار سراتو سايپا بودم ، بجزء موتور و گيربكس ، نه هندلينگ داشت نه ترمز ، آپشن هم كه سايپا تا دلش خواسته حذف كرده ، نظرم رو گفتم ، دليل نميشه كه شما خيلي تعصب داريد روي سراتو ناراحت بشين من نظرم اين بوده

پاسخ
محسن (12 ماه پیش)

3 0

سلام دوست عزیز، مصرف سوخت اوایل زیاده، به مرور زمان با کارکرد و آبادی موتور کم میشه.

پاسخ
محسن (12 ماه پیش)

0 0

سلام دوست عزیز، مصرف سوخت اوایل زیاده، به مرور زمان با کارکرد و آبادی موتور کم میشه.

پاسخ
مهرداد (10 ماه پیش) پاسخ به مهدي صالحي

11 0

بهترین کیفیت و کم دردسرترین ماشین چینی تولید داخل جک s5 هست سواری نرم و خوبی داره بهتره از ماشینهای ده سال کارکرده کره ای هست علت تعصب تعمیرکار ها و نمایشگاه داران به ماشینهای کره ای این هست این ماشینها به علت کارکرد زیاد اکثرا لقمه چربی تو تعمیرات براشون هست درست میگن ماشینی که پنج سال گارانتی داره بدرد نمیخوره !

پاسخ
سعید (9 ماه پیش) پاسخ به مهدي صالحي

5 0

من هم سراتو سایپا داشتم. الان واقعا از جک اس 5 راضی تر هستم. سراتو عایق بندیش ضعیفه. صداهای بیرون توی سرعت بالا خیلی توی ماشین میاد. هندلیگ واقعا ضعیفه. آپشن هم واقعا نداره

پاسخ
علیرضا (9 ماه پیش) پاسخ به حامد

4 0

کاملا حرفتون درسته و سواری و کابینش خیلی بهتر از سراتو هست

پاسخ
مجید (8 ماه پیش)

3 0

من اردیبهشت امسال تحویل گرفتم. قبلا سراتو مونتاژی داشتم. با دوستی که گفته از سراتو بهتره واقعا موافقم. البته اشاره ای هم به اشکالات این خودرو می کنم. مصرف بسیار بالا در حد 11 و باک کوچک ، حساسیت بالای سنسور چراغها که در یک سایه معمولی هم چراغها را روشن می کنه، هنگام دنده عقب ماشین گاز زیاد می خوره و حرکت ناگهانی داره و این کنترل خودرو برای پارک دوبل را سخت می کنه، اینکه تاکید می کنند به استفاده از بنزین سوپر و کمبود بنزین سوپر در کشور، وجود تاخیر بسیار کم و فابل اغماض در تعویض دنده. البته مزایای بسیار زیادی هم داره که بدلیل طولانی شدن متن به آنها اشاره نمی کنم.

پاسخ
مسعود (8 ماه پیش) پاسخ به مجید

4 0

سلام و دردد،،ترمز عقب سراتو کاسه ای هست ،واصلا چرا سدان رو با این ماشین مقایسه بکنیم،حالا چه خوب چه بد ،ولی بازار خوب دست دوم جک ،امتحان اش پس داده ،بنطرم برای کسانی که فیس زیادی براشون مهم نیست خرید اقتصادی و ارزنده تری نسبت به لاماری ،دیگینیتی پرایم،فیدیلیتی،و برندهای کم نشان بازار هست

پاسخ
مجید (7 ماه پیش) پاسخ به مجید

2 0

بعد از حدود یک ماه مجددا توضیح میدم که مشکل دنده عقب خود به خود درست شد. ضمنا در مورد بوق ممتد برای سرعت بالای 120 هم اشتباه کرده بودم. بوف ممتد نیست. بعد از چند ثانیه قطع میشه. علاوه بر این مشکل مصرف سوخت بالا هم بعد از یک مسافرت و ریست کردن عدد مصرف سوخت بر روی صفحه پشت آمپر رفع شد. الآن مصرف روی 9 هست. اما کماکان سنسور حساس نور آزار دهنده هست.

پاسخ
بیص (4 ماه پیش) پاسخ به راستین

0 0

فک کنم دنا سوار شدی فک کردی جک هست :))

پاسخ
نظرات