دلالان فروشنده شدند - پیش بینی قیمت خودرو تیر ماه
اخبار خودرو

دلالان فروشنده شدند - پیش بینی قیمت خودرو تیر ماه

3 سال پیش 0

با مشاهده تعداد معاملات می شود پی برد که بازار خودرو جان دوباره گرفته است و دلال ها با توجه به ریسک های ناشی از برجام ترجیح داده اند که فعلا خودرو های خود را به بازار عرضه کنند.

ویرایش و تکمیل اطلاعات

به گزارش تندایران بازار خودرو دوباره رونق گرفته است. بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو با اعلام این خبر گفت: سال گذشته به دلیل نااطمینانی مردم نسبت به بازار، خودرو بیشتر کالای سرمایه‌ای بود تا کالای مصرفی که حالا به نظر می‌رسد با مشخص شدن نتیجه انتخابات سال ۱۴۰۰ و احتمال بازگشت امریکا به برجام، بازار به ثبات بیشتری رسیده است.

بابک صدرایی ادامه داد : در حال حاضر با توجه به احتمال احیای برجام دلالان ترجیح داده اند خودرو های خود را به بازار عرضه کنند و با توجه به این موضوع می توان گفت بازار خودرو فعلا کشش چندانی برای شوک قیمتی ندارد همچنین خریداران هم با در نظر گرفتن ریسک معاملات بعد از مشخص شدن نتیجه برجام، ترجیح داده‌اند تا خودروی مورد نیاز خود را زودتر تهیه کنند.

بابک صدرایی

او همچنین گفت: فعلا ثبات قیمت خودرو تا مشخص شدن نتیجه مذاکرات ادامه دارد و ریسک بازار در شرایط فعلی برای خرید یا فروش خودرو به کمترین حد رسیده است.

چندی پیش مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو درباره آینده بازار گفته بود که حتی در صورت احیای برجام کاهش قیمت خودرو مقطعی است و احتمال دارد دوباره افزایشی شود , برای مشاهده آن خبر روی این لینک کلیک کنید.

پایان/

لینک کوتاه خبر

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است

نظرات