مدارک و سند ماشین گم شده چیکار کنم؟ نکات مهم
راهنمای خرید و فروش خودرو

مدارک و سند ماشین گم شده چیکار کنم؟ نکات مهم

3 سال پیش 0

شاید برای شما هم پیش اومده که مدرکی رو گم کنین و برین ازش المثنی بگیرین اما اگه سند ماشین رو گم کردی باید چیکار کنی؟ نکته مهم در مورد گم شدن سند ماشین

ویرایش و تکمیل اطلاعات

یه وقتی هست شما ماشینی رو می خرید میرین تعویض پلاک که سند رو بزنید مدارک و سند ماشین رو گم میکنید , چیکار باید بکنید؟ تو این مقاله کامل بهتون توضیح دادیم.

خب دوستان امیدوارم حالتون عالی باشه در بخش نظرات شما میتونین اگه مشکلی در این زمینه داشتین با کارشناسان تندایران در میان بگذارین و ما رایگان بهتون مشاوره میدیم تا اتفاق ناگواری برای کسی پیش نیاد و ضرر های بزرگ نکنن.

یه وقتی شما رفتین و تعویض پلاک کردین و وقتی برگشتین که سند بزنین میبینین که مدارک و سند ماشین گم شده

اگه طرف فروشنده سند قطعی داشت

اگه طرف مقابل شما سند قطعی داشت که مشکلی نداره میرید از همون محضر خونه ای که طرف فروشنده شما سند قطعی زده یک بار رو نوشت میگیرید و دوباره سند رو به اسم خودتون بر می گردونید.

اگر وکالت فروش داشت

اگه مثل بسیاری از معامله گر های بازار خودرو که برای خرج محضر کمتر وکالتی خرید و فروش میکنن کاری که می کنی میرین تو همون محضر خونه ای که وکالت فروش به اسم طرف فروشنده معامله تنظیم شده , میری اونجا مراجعه میکنی یک رونوشت از تمامی بنچاق ها و سند های قبلی ماشین باید محضر خونه بایگانی کنه میری یه رونوشت کپی میگیری و میری سند رو به نام خودت برمیگردونی به همین راحتی.

فقط کافیه بری محضر خونه ای رو پیدا کنی که وکالت فروش رو برای شخص فروشنده توی معامله شما تنظیم کرده که خب اکثر کسایی که وکالت فروش میگیرن میدونن از کدوم محضر خونه وکالت فروش تهیه کردن به همین راحتی شما میتونید از اتلاف هزینه و وقت زیاد در معامله هاتون جلوگیری کنید.

حتما اگه سوالی داشتین با ما در میان بگذارین.

برای ثبت آگهی فروش خودرو رایگان از قسمت منو بالای سایت اقدام کنید.

آگهی های خودرو 

محاسبه آنلاین مالیات خودرو

چک لیست زمان تعویض قطعات خودرو

لینک کوتاه خبر

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است

نظرات رقابت