شرایط مرحله سوم فروش فیدلیتی در شهریور 1400 اعلام شد
اخبار خودرو

شرایط مرحله سوم فروش فیدلیتی در شهریور 1400 اعلام شد

3 سال پیش 0

مدیرعامل بهمن موتور از سومین مرحله فروش فیدلیتی خبر داد و گفت: به دلیل استقبال خوب خریداران خودرو، فیدلیتی در شهریور 1400 برای سومین مرحله به فروش خواهد رسید.

ویرایش و تکمیل اطلاعات

بعد از اعلام سایت های خبری، مبنی بر اعلام زمان فروش فیدلیتی برای سومین مرحله در تاریخ هشتم شهریور 1400 ، شرکت خودروسازی بهمن موتور در اطلاعیه ای، هرگونه اعلام قیمت و زمان فروش خودرو فیدلیتی را تکذیب کرد.
طی روزهای گذشته گمانه زنی هایی مبنی بر افزایش قیمت فیدلیتی در مرحله سوم فروش اعلام شده بود که بهمن موتور طی اطلاعیه ای به تکذیب این اخبار و شایعات بازار خودرو پرداخت.
بنابر گفته‌های مدیران ارشد فروش بهمن موتور، زمان فروش مرحله سوم فیدلیتی در شهریور ماه خواهد بود ولی تاکنون قیمت و زمان دقیق فروش فیدلیتی اعلام نشده است.

مرحله سوم فروش فیدلیتی

قیمت جدیدی که برای فروش فیدلیتی در شهریور 1400 ، توسط سایت های خبری اعلام شده بود برای نسخه های 5 و 7 نفره این کراس اوور چینی، به شرح زیر می‌باشد:

قیمت فروش فیدلیتی
فیدلیتی پرایم تیپ 1  BMCFDL00  7.120.000.000
فیدلیتی پرایم تیپ 2  BMCFDL01  7.250.000.000

حال باید منتظر ماند و دید افزایش قیمت فیدلیتی در مرحله سوم فروش، صحت داشته؟ یا اطلاعیه بهمن موتور صحیح بوده و این افزایش قیمت خودرو شایعه ای بیش نبوده است.

در مرحله دوم فروش این خودرو، قیمت فیدلیتی پرایم تیپ 1 ، یعنی نسخه 5 نفره، 655 میلیون تومان، و قیمت فیدلیتی پرایم تیپ 2، یعنی نسخه 7 نفره، 670 میلیون تومان اعلام شده بود و با همین قیمت نیز عرضه و به فروش رسید. باید دید با افزایش قیمت دلار، شاهد افزایش قیمت این کراس اوور پرطرفدار چینی نیز خواهیم بود یا خیر؟

قیمت فروش فیدلیتی

به نظر شما قیمت فیدلیتی ، با توجه به شرایط بازار خودرو ایران قیمت منطقی و معقولی به نظر می‌رسد؟ آیا در مرحله سوم پیش فروش خودرو فیدلیتی شاهد افزایش قیمت این خودرو خواهیم بود؟

برای شناخت بیشتر فیدلیتی و بررسی طراحی ظاهری و مشخصات فنی و قدرت موتور فیدلیتی ، حتما مقاله های زیر را مطالعه بفرمایید:

مزایا و معایب خرید فیدلیتی

مقایسه کامل دیگنیتی با فیدلیتی

مقایسه فیدلیتی جتور X70S با هیوندای سانتافه DM

مقایسه فیدلیتی با چری تیگو 7 کراس اوورهای محبوب بازار خودرو

لینک کوتاه خبر
#فروش خودرو #فیدلیتی #خرید و فروش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است

نظرات رقابت